PrintFrendly

2014. szeptember 13., szombat

Málnás-joghurtos muffin

Egy gyorsan elkészülő édességet terveztem mára. Idén kevés málnánk termett, amit nem fogyasztottunk el frissen, azt megtisztítva, lecsöpögtetve egy kis zárható edénykében lefagyasztottam és folyamatosan adtam hozzá a beérő gyümölcsöket. Most már volt egy adag, ami ebbe a finom muffinba pont elég lett.



Hozzávalók 12 muffinhoz:
*250g liszt
*1 tasak sütőpor (12g)
*2 tojás
*150g cukor
*1 tasak vaníliás cukor (10g)
*150 g margarin
*250g görög joghurt (nálam kekszes)
*200g málna (nálam fagyasztott)

A sütőt előmelegítjük. A muffin sütő mélyedéseit kibéleljük papírral.
A lisztet egy tálkába szitáljuk, elkeverjük benne a sütőport.
Egy másik tálban a tojásokat elkeverjük a cukrokkal, majd a szoba-hőmérsékletű margarinnal gépi habverővel nagy fokozaton 2-3 percig verjük. Hozzáadjuk a joghurtot, majd sütőporos lisztet.
Csomómentes masszává keverjük.
Beleforgatjuk a még fagyos málnát.
A masszát elosztjuk a sütő 12 mélyedésében.
170 fokon hőlégkeveréssel 30 perc alatt megsütjük. Tűpróbával ellenőrizzük.
A formában hagyjuk kb. 10 percet pihenni. Porcukorral meghintve kínáljuk.

2 megjegyzés:

  1. Hol vettél friss málnát? Nagyon cukik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, de ezek fagyasztott málnák :-) Még a nyáron gyűjtögettem a kerti termést, azt használtam most fel :-)

      Törlés