PrintFrendly

2014. szeptember 15., hétfő

Tejfölös csodabogár



A hétvégén vendégségben voltunk és ezt a finom sütit vittük ajándékba.
Nagyon egyszerű, kevés alapanyagból összeállítható, puha, csokis finomság. Első gondolatom az volt, hogy egy kicsit soknak tűnik a recept szerinti cukor mennyiség, de amikor elkészült, megkóstoltam, már tudtam, hogy szükséges bele a keserű csoki miatt.
Nagyon szépen köszönöm a receptet Neának!

Hozzávalók:
*20 dkg liszt
*1 tasak sütőpor
*1 csipet só
*2 közepes tojás
*30 dkg cukor
*1 nagydoboz tejföl (375g)
*10 dkg ét tortadara

A sütőt előmelegítjük. Egy közepes tepsit  (20*34 cm) kikenünk egy kevés margarinnal és meghintjük liszttel (vagy sütőpapírral kibéleljük).
A lisztet egy tálba szitáljuk, majd hozzáadjuk a sót és a sütőport.
Egy másik tálban a cukrot a tojásokkal elkeverjük, majd a tejfölt is belekanalazzuk.
A két részt alaposan összekeverjük, majd a tortadarát is beleszórjuk.
Az előkészített tepsibe simítjuk.
170 fokon 35 perc alatt hőlégkeveréssel megsütjük. Tűpróbával ellenőrizzük.
Ha kihűlt, szeleteljük és meghintjük porcukorral.
 

5 megjegyzés:

  1. Szerintem egy - két csomag vaníliás cukor és egy kis reszelt citromhéj sem lenne ártalmára a sütinek. Ki fogom próbálni !

    VálaszTörlés
  2. Meg tudná nekem mondani valaki mi az a hőlègkeverès? :)

    VálaszTörlés
  3. Meg tudná nekem mondani valaki mi az a hőlègkeverès? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sütőbe épített ventillátor, ami keringeti a levegőt. :-)

      Törlés