PrintFrendly

2014. február 24., hétfő

Újhagymás tojáspástétom

Nagyon szeretjük a tojáspástétomot, mindig próbálom más ízesítésben készíteni. Most a konyhában nevelt újhagymával gazdagítottam.
Sajnos az ősszel elraktározott vöröshagyma egy része elkezdett kihajtani. Ezeket a zöldülésbe hajlott zöldségeket egy közepes méretű földdel teli virágcserépbe dugdostam, úgy, hogy a hagyma alja épp csak beleérjen a földbe. A napfényes konyhaablakba állítottam, ahol gyakran öntöztem és kb. 2 hét alatt gyönyörű zöld leveleket nevelt. A felpuhult, felső rétegeket eltávolítottam és alatta ott találtam újhagymát. Igaz, kisebb, mint a szabadföldi társa, de hagymaimádóként ez természetesen nem zavar.


Hozzávalók 2 főre:

  • 4 kisebb tojás
  • 1 nagy csipet só
  • 1 csipet őrölt bors
  • 1 púpos ek majonéz
  • 2 szál újhagyma a zsenge zöld szárával együtt

A tojásokat keményre főzzük, és a héjukat eltávolítjuk.
A tojásokat jól összetörjük, meghintjük sóval, borssal, ízesítjük majonézzel.
Az újhagymákat apróra vágjuk, és a pástétomhoz adjuk.
Jól összeforgatjuk. Legalább 1 órát a hűtőben hagyjuk, hogy az ízek jól összeérjenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése