PrintFrendly

2013. október 13., vasárnap

Tepertős krumpli

Most sokan kérdezhetik, ez most köret vagy milyen étel is? Én sem találkoztam vele, míg férjhez nem mentem és a Férjem egy nap azt kérte, hogy készítsek tepertős krumplit. Az Anyukája repertoárján szerepelt, így hát felkerült a mi étlapunkra is. Nem készítem túl gyakran, mondjuk egy kis gyümölcsleves után a szombati ebéd második fogásaként. Ma kimondottan kérésre készült. :-)
Párom csalamádéval vagy uborkával szereti, míg én friss zöldségekkel.
Nagyon laktató egytálétel.

Hozzávalók 4 főre:
  • 1 kg krumpli
  • Só ízlés szerint
  • 25 dkg darált tepertő
  • Kevéske bors
A krumplit meghámozzuk, alaposan megmossuk és csíkokra vágjuk.
Sós vízben puhára főzzük, leszűrjük.
Még melegen belerakjuk a darált tepertőt, meghintjük sóval, borssal.
Egy krumpli törő segítségével összetörjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése